BEETJE GEDULD A.U.B. !!!

Alle belangrijke mededelingen.

Plaats reactie
Herman de Snoo

<font color=3399cc>
Berichten: 648
Lid geworden op: 27-08-2011 00:45

BEETJE GEDULD A.U.B. !!!

Bericht door Herman de Snoo » 04-07-2012 22:54

Geachte heren chauffeurs/charters
even ter informatie , we zijn nou eenmaal niet 24 uur per dag 7 dagen in de week on-line , sommige van ons hebben ook een prive leven !!! Steff (heeft een baan) is bereikbaar via whatsapp en zelf ben ik ook bereikbaar via whatsapp/SmS (en ik moet ook af en toe andere dingen doen), ik vindt dat we aardig ons best doen voor de Vtc. de reden dat het hier elke keer doodvalt ligt em in het feit dat iedereen maar weer vertrekt zodra er weer eens een nieuwe vtc opduikt , helaas maar zo liggen de feiten nu eenmaal . loyaliteit (trouw in simpel nederlands) is een vies woord voor de meeste vtc-truckers . let wel meedenken wordt altijd gewaardeerd nieuwe ideeen en vernieuwingen ook dus blijf vooral meedenken !!! een VTC kan alleen voortbestaan met jullie inzet anders lukt het gewoonweg niet wij doen wat we kunnen en de rest moet van de leden/personeel/geef het maar een naam komen !!!

met vriendelijke groet.
Herman de Snoo adj.Directeur
VTC Oldenburger Transport
kiss my REBEL ass

sjeffke073

<font color=3399cc>
Berichten: 50
Lid geworden op: 03-05-2012 16:50

Bericht door sjeffke073 » 05-07-2012 01:09

beste mensen herman heeft gelijk ik heb nu vakantie jullie hoeven maar te whatappen en dan binnen 1 min staat jullie planning klaar
0620265383
voor planning nodig voor overdag is herman er niet ik ook niet kun je even whatappen naar 0620265383

Plaats reactie